Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mnohočinnostní pojetí dětského sportovního kroužku
Lein, David ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Práce řeší zapojení dětí do sportovních kroužků, individuální sportování a zájem dětí o různé pohybové aktivity. Mapuje konkrétní sportovní aktivity dětí v různých kroužcích, samostatné sportování ve volném čase a zjišťuje zájem dětí o různé sportovní aktivity. Zjišťuje nabídku dostupných sportovních aktivit (kroužky, sportovní oddíly, kluby apod.) v zájmové oblasti a porovnává ji se zájmem dětí. Stanovuje podmínky fungování ideálního sportovního kroužku a jeho náplň na základě zájmu dětí o konkrétní aktivity, v rámci experimentálního sportovního kroužku tyto aktivity uskutečňuje a ověřuje.
Zapojení dětí staršího školního věku do činnosti sportovních kroužků v Berouně
Krbcová, Pavlína ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Hronzová, Marie (oponent)
Téma mé bakalářské práce je Zapojení dětí staršího školního věku do činnosti sportovních kroužků v Berouně. Cílem mé práce je zjištění a zhodnocení současné situace aktivního trávení volného času dětí staršího školního věku v Berouně. Chci zjistit, jaké sportovní kroužky jsou u dětí daného věku preferovány, zda jich je v Berouně dostatek a jaký druh sportovního kroužku v Berouně podle dětí chybí. Na základě daného problému jsem zformulovala následující otázky:  Je v Berouně dostatek sportovních kroužků pro děti staršího školního věku?  Jaké sportovní kroužky děti staršího školního věku navštěvují?  Navštěvují děti více sportovních kroužků nebo jiné zájmové kroužky?  Proč děti navštěvují sportovní kroužky? Moje práce se sestává z teoretické části, kde se zabývám strukturou a definicí volného času, sportu, věkových kategorií a charakteristikou několika vybraných sportovních kroužků v Berouně. Další částí je část výzkumná, kde jsem na základě vyhodnocení dotazníků sestavila tabulky a grafy, podle kterých jsem zodpověděla otázky položené v problému práce a vyhodnotila hypotézy. Mohu konstatovat, že na základě výzkumu se 3 hypotézy potvrdily a jedna ne. Na základě vyhodnocení výzkumu jsem došla k těmto závěrům:  V Berouně je dostatek sportovních kroužků pro děti staršího školního věku a většina...
Mnohočinnostní pojetí dětského kroužku
Lein, David ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Porovnání různých sportovních činností z hlediska jejich vlivu na složky tělesného rozvoje. Zjištění současné nabídky pohybových aktivit a zájmu dětí o různé aktivity. Výběr vhodných činností, sestavení ročního plánu, posouzení finanční, časové a personální náročnosti. Vytvoření konceptu všeobecně zaměřeného víceaktivitového sportovního kroužku pro rozvoj pohybových dovedností a zvyšování tělesné zdatnosti. Rozšíření povědomí dětí o sportovních aktivitách, budování zájmu o aktivní trávení volného času, pěstování vztahu ke sportu, prohloubení vztahu k přírodě a k pohybu v otevřeném prostoru, zlepšování sociálních vztahů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Možnosti sportovního vyžití žáků mladšího školního věku ve Strakonicích
Kastnerová, Markéta ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Kainová, Lucie (oponent)
Diplomová práce řeší možnosti sportovního vyžití, které mají žáci mladšího školního věku ve městě Strakonice na základních školách, ve školském zařízení Dům dětí a mládeže a mimo tyto instituce. Teoretická část práce zpřehledňuje poznatky, které jsou v souvislosti dětí mladšího školního věku, jejich vývoje a sportu. Cílem je zjistit aktuální nabídku a nabídku v průběhu deseti školních let. Vyhodnocení je provedeno na základě studia školních vzdělávacích programů, výročních zpráv škol a nasbíraná data jsou doplněna formou rozhovoru s vedením školy. Nástrojem vyhodnocení výsledků jsou grafy a výsledky ukazují, jak se nabídka v průběhu let proměňovala a který sportovní kroužek je nejčastěji žákům mladšího školního věku nabízen. Výsledky také ukazují rozdíly, které jsou napříč těmito institucemi. KLÍČOVÁ SLOVA sport, sportovní kroužek, sportovní nabídka, žák mladšího školního věku, Strakonice
Vliv výchovných strategií ve volnočasovém zařízení Drak na životní postoje dětí
Medáčková, Petra ; Duschinská, Karolina (vedoucí práce) ; Kočí, Jana (oponent)
této diplomové práci řešen problém pedagogiky volného času především z výchovného. Záměrem této studie zkoumat vlivy volnočasových aktivit dítě. Její hlavní otázka směřuje k volnočasovým aktivitám dětí budoucí životní styl, přístup dalšímu vzdělávání či výběru profesní dráhy. Klade otázku, v jakých oblastech působí pravidelná sportovní činnost jedince. Práce rozdělena část teoretickou teoretické části autorka věnuje popisu středisek volného času z různých pohledů dále také oblasti pedagogiky volného času, definuje motivaci chování k různým činnostem, mapuje oblast životního stylu dětí sportovní aktivity. Součástí teorie jsou také profesní orientaci. Empirická část obsahuje kvalitativní výzkum. Výzkumné šetření bylo provedeno pomocí polostrukturovaných rozhovorů dotazníků, výsledky byly následně analyzovány. Empirická část zjišťuje, v jakých oblastech působí pravidelná sportovní činnost životě dětí, které byly sportovními aktivitami nejvíce ovlivněny.
Marketingová komunikace Tenisu pro děti
Klímová, Alžběta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingová komunikace TENISU PRO DĚTI Cíle: Hlavním cílem této práce vylepšení, popř. vytvoření nové marketingové komunikace projektu TENIS PRO DĚTI. Tento cíl bude realizován na základě analýzy stávající marketingové komunikace z vedení projektu potenciálního zákazníka bakalářské práci byly využity zejména primární zdroje kvantitativní výzkum v podobě písemného dotazování, který byl určen rodičům žáků prvních stupňů základních škol spolupracujících s TENISEM PRO DĚTI Rovněž byl realizován kvalitativní výzkum v podobě kturované jedním z tvůrců projektu zároveň s projektovým manažerem rozboru online komunikace byla využita analýz webových stránek analýz Facebookových stránek. Výsledky: Na základě výzkumu bylo zjištěno, že ne všechny komunikační nástroje jsou využívány efektivně. výše uvedeného důvodu bylo doporučeno vylepšení. Taktéž došlo k navržení nových komunikačních nástrojů, které by mohly budoucnosti sloužit ke splnění některých marketingových cílů. navrhované nástroje patří například konání náborových akcí či navázání spolupráce s médii. Klíčová slova: trénink, komunikační mix, nábor dětí, sportovní kroužek
Mnohočinnostní pojetí dětského sportovního kroužku
Lein, David ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Přibyl, Ivan (oponent)
Práce řeší zapojení dětí do sportovních kroužků, individuální sportování a zájem dětí o různé pohybové aktivity. Mapuje konkrétní sportovní aktivity dětí v různých kroužcích, samostatné sportování ve volném čase a zjišťuje zájem dětí o různé sportovní aktivity. Zjišťuje nabídku dostupných sportovních aktivit (kroužky, sportovní oddíly, kluby apod.) v zájmové oblasti a porovnává ji se zájmem dětí. Stanovuje podmínky fungování ideálního sportovního kroužku a jeho náplň na základě zájmu dětí o konkrétní aktivity, v rámci experimentálního sportovního kroužku tyto aktivity uskutečňuje a ověřuje.
Mnohočinnostní pojetí dětského kroužku
Lein, David ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Porovnání různých sportovních činností z hlediska jejich vlivu na složky tělesného rozvoje. Zjištění současné nabídky pohybových aktivit a zájmu dětí o různé aktivity. Výběr vhodných činností, sestavení ročního plánu, posouzení finanční, časové a personální náročnosti. Vytvoření konceptu všeobecně zaměřeného víceaktivitového sportovního kroužku pro rozvoj pohybových dovedností a zvyšování tělesné zdatnosti. Rozšíření povědomí dětí o sportovních aktivitách, budování zájmu o aktivní trávení volného času, pěstování vztahu ke sportu, prohloubení vztahu k přírodě a k pohybu v otevřeném prostoru, zlepšování sociálních vztahů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Zapojení dětí staršího školního věku do činnosti sportovních kroužků v Berouně
Krbcová, Pavlína ; Kašpar, Ladislav (vedoucí práce) ; Hronzová, Marie (oponent)
Téma mé bakalářské práce je Zapojení dětí staršího školního věku do činnosti sportovních kroužků v Berouně. Cílem mé práce je zjištění a zhodnocení současné situace aktivního trávení volného času dětí staršího školního věku v Berouně. Chci zjistit, jaké sportovní kroužky jsou u dětí daného věku preferovány, zda jich je v Berouně dostatek a jaký druh sportovního kroužku v Berouně podle dětí chybí. Na základě daného problému jsem zformulovala následující otázky:  Je v Berouně dostatek sportovních kroužků pro děti staršího školního věku?  Jaké sportovní kroužky děti staršího školního věku navštěvují?  Navštěvují děti více sportovních kroužků nebo jiné zájmové kroužky?  Proč děti navštěvují sportovní kroužky? Moje práce se sestává z teoretické části, kde se zabývám strukturou a definicí volného času, sportu, věkových kategorií a charakteristikou několika vybraných sportovních kroužků v Berouně. Další částí je část výzkumná, kde jsem na základě vyhodnocení dotazníků sestavila tabulky a grafy, podle kterých jsem zodpověděla otázky položené v problému práce a vyhodnotila hypotézy. Mohu konstatovat, že na základě výzkumu se 3 hypotézy potvrdily a jedna ne. Na základě vyhodnocení výzkumu jsem došla k těmto závěrům:  V Berouně je dostatek sportovních kroužků pro děti staršího školního věku a většina...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.